2 r o k i Luleå uthyres!

Så här mitt i sommaren så kommer första tankarna på den kommande hösten. För egen del blir det nog en fortsättning på uppdraget på Åkers AB. Jag kan inte klaga. Jag har ett jätteroligt uppdrag och kan dra in lite pengar till familjen...

Vi fick nyligen veta att Rebeccas rumskompis Magda drar söderut. Rebecca har en studentlägenhet, en trea på Porsön i Luleå och har gjort upp med Isak att han flyttar in under det kommande året. Detta betyder alltså att vi ska hyra ut vår bostadsrätt i Luleå.

Här kommer då en "internannons" som kan spridas till vänner och bekanta:

UTHYRES
Lägenhet, 2 r o k uthyres i andra hand under max 12 månader med tidigaste inflyttning 1 augusti 2009.
Lägenheten är på 60 kvm, ligger på andra våningen och har balkong.
Adress: Ljunggatan 2, Luleå.
Månadshyra: 3 500 kr. El, vatten och bredband (100 Mb) ingår.
Föreningen har samlingslokal, bastu, tvättstuga i grannhuset, och cykelförråd i källaren. Lägenhetens tillhörande förråd ingår ej.

Möbler som kan ingå efter överenskommelse: Köksbord, soffa, soffbord, fåtölj och säng 90 cm.

Jag har inga bilder nu, men lägenheten är fin och ligger i populärt område nära centrum och Coop Arena. Området heter Bergviken.

Lägenheten passar för både en person och ett par.

Eftersom vi som äger lägenheten, Isak och jag, är ytterst ansvariga för den, så har vi krav på den som ska hyra:
1. Betalning sker varje månad i förskott
2. Rökfri
3. Inga husdjur
4. Skötsam

Das war alles.
XOXO!
/Mona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0