Riga here we go again!

Mina flickor har lurat med mig idag igen pa internetcafe och jag hanger med. Idag tog vi taxi till ett helt nybyggt kopcentrum. Det var sa nytt att alla lokaler inte var igang annu. Nagra shoppingfynd blev det och i vanlig ordning har jag en t-shirt var till pojkarna med hem... Jag kan ju inte avsloja motiven, for da forstor jag overaskningsmomentet. Sag sa har - texten pa trojorna, matchar grabbarna och jag kunde inte ha gjort dom battre sjalv.

Nu ska jag forsoka fa tag i Isak och Josef, mina sma sotnosar, 17 och 20 ar gamla, via Skype.

Sammanfattning av dagen: Bra borjan med pedikyr. Det har varit lattare att ga mycket hela dagen. Supergod indisk kyckling till lunch och acklig pizza till midag. Tacka vet jag en Latte fran McDonalds...

Bilden visar Ester och mig med lunchen. Vi ser kanske lite skeptiska ut, for vi undrade fortfarande vad "georgian bread" var. Det visade sig att det var typ tortillabrod som vi at med maten.

XOXO!
/Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0