Dagens arbete är över

Har precis kommit till min övernattningslägenhet, öh, menar stugan. Jobbat i 9 timmar utan lunch. Fy, vad jag misshandlar min stackars kropp. Nu har jag i alla fall ätit gröt och två mackor. Det var välbehövligt.

Idag har jag ringt till Belgien tre gånger och till Frankrike två gånger. Jag har skickat runt 40 e-mail. Stackars min hjälpreda i Belgien. Hon är nog less på mig vid det här laget och utbildningen har inte ens börjat. Det är så mitt lv ser ut just nu. Jag är arrangör av en internationell utbildning med 23 deltagare från flera världsdelar. På söndag ska jag ner till Liege i Belgien och bli långboende på Holiday Inn. Älska att bo med en heltäckningsmatta som jag garanterat kommer att få nysningar av. Än så länge har jag bara rysningar.

Det är mycket som ska fixas. Allt från att inblandade lärare ska få sin information. Deltagarna ska ha sitt och veta hur de ska ta sig från flygplatser. Alla ska ha pärmar, namnbrickor mm. Jag har fixat utvärderingsblanketter och ska försöka börja tänka på min egen packning så småningom. Jag vet att jag kommer att vara för snål för att kosta på tvättservice på hotellet, så det gäller att tänka smart...

XOXO!
/Mona

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 11:58:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0