Onsdag kväll

Är nere i semstertempo nu. Dygnsrytmen har anpassats till sovmorgnar och kvällsvak till långt efter midnatt. Idag har vi fixat lite i garaget och fått till pojkarnas spelhörna. De har flyttat ut och har dragit en nätverkskabel över gården. En permanent lösning ska fixas.

En annan grej som måste fixas är förtöjning till vår nya båt. Den ska levereras i slutet av denna vecka och det är ingen höjdare att stå och hålla i den vid strandkanten dygnet runt. Jag hoppas Bengt har någon bra idé som funkar i alla väder. Jag är själv helt v-lös på teknik och konstruktion. Det betyder inte att jag inte har åsikter, för det har jag. Hur kloka de är, är en helt annan sak.

Ikväll är Josef tillbaka i stugan, men Ester saknas. Det är hennes tur att vara kvar i stan. Vi pratade nyss med henne och hon sitter på McDonald´s och dricker kaffe med Katrin.

Vår strand behöver röjas den med:




XOXO!
/Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0